+31 (0)85 - 064 07 41 - wij staan altijd klaar voor advies
Menu
0 Producten - 4,95 Verzendkosten€ 0,00
Bestelling afronden

Klantenservice: Retouren & Annuleren

Terug naar overzicht

Klachten

Mocht u onverhoopt toch een klacht of serviceaanvraag hebben, dan kun u via onderstaande link direct online een  service/klachten formulier invullen. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in en klik op "verstuur". Wij zullen uw aanvraag binnen 48uur in behandeling nemen en u z.s.m. op de hoogte stellen van de afwikkeling hiervan.
 
Klik hier om naar het online serviceformulier te gaan

Retouren

Het herroepingsrecht geldt alleen voor producten die je in onze webshop hebt besteld. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst in één van onze winkels, dan mag je de koopovereenkomst niet herroepen. In geval het product voor jou op maat gemaakt is dan wel duidelijk persoonlijk van aard is, kun je de koopovereenkomst niet herroepen. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer jouw boxspringcombinatie niet kan worden samengesteld in de configurator.

Zodra je ons hebt laten weten dat je de koop op afstand ontbindt, zullen wij de order annuleren. Indien je de goederen reeds hebt ontvangen dien je deze retour te sturen. Als het product via een pakketdienst is geleverd, vragen we jou om het product terug te sturen. 

De retourbetaling vindt alleen plaats als het product door Luxebedden in ontvangst is genomen of wanneer wij een bewijs hebben ontvangen dat het product is teruggezonden.

De voorgaande voorwaarden gelden vanzelfsprekend niet als je een gegronde klacht over het product hebt die onder de wettelijke garantie of de extra garanties van Luxebeden valt. Hierbij zou je optioneel nog het volgende toe kunnen voegen: Wanneer bij retourname blijkt dat het product is beschadigd of gebruikt is, dan ben jij als consument aansprakelijk voor de waardevermindering van het product. De waardevermindering brengen wij bij jou in rekening en indien mogelijk verrekenen wij dit met het bedrag dat wij jou nog moeten terugbetalen.

Retourneren in de winkel

Wij bieden in onze winkels een 90 dagen omruilgarantie op alle boxsprings en matrassen. Meer informatie over de 90 dagen omruilgarantie >.

Retourkosten

De kosten voor het retour sturen zijn voor jouw rekening. Indien het product niet per gewone post retour gezonden kan worden, kunnen wij het product bij je ophalen. De kosten hiervoor bedragen €115,00 en komen voor jouw rekening.

Het totale aankoopbedrag (inclusief eventueel berekende bezorgkosten) wordt binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst op jouw rekening teruggestort. Eventuele retourkosten zullen wij verrekenen met dit bedrag. 

Zodra wij uw geretourneerde artikelen hebben ontvangen, storten wij een eventueel betaald bedrag binnen 14 dagen terug. 

Annuleren


Wij kunnen ons voorstellen dat je online een bestelling geplaatst hebt, maar die later alsnog ongedaan wilt maken. Je hebt de mogelijkheid om de koop op afstand te annuleren. In dit geval dien je dit uiterlijk binnen 14 dagen schriftelijk of per email aan ons te melden. In het geval van speciaal volgens jouw wensen geproduceerde artikelen bestaat de kans dat de order helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden. Indien je in dat geval toch wenst te annuleren zijn wij helaas genoodzaakt om annuleringskosten te berekenen volgens de CBW voorwaarden. Indien je een bestelling wilt annuleren nadat je al bent geïnformeerd dat de (deel)levering plaats kan vinden, dan zijn wij genoodzaakt 50% annuleringskosten in rekening te brengen. 

Je komt alleen in aanmerking voor annulering als je aan de volgende voorwaarden voldoet:

Je laat ons tijdig schriftelijk weten dat je de koop op afstand annuleert, door een e-mail te sturen naar info@luxebedden.be. Het is niet mogelijk bij op maat gemaakte producten of een product van persoonlijke aard (welke voor je persoonlijk is samengesteld, zoals een matras, bedbodem, topmatras, nachtkastje of boxspring). Als het product speciaal voor je besteld en geproduceerd is, kunnen wij de bestelling niet kosteloos annuleren, wij moeten hiervoor 30% annuleringskosten in rekening brengen (volgens de algemene voorwaarden van het CBW).

Wijze van retoursturen

Online bestelde artikelen (zoals dekbedovertrekken, hoeslakens, kussens, dekbedovertrekken etc) welke niet zijn gebruikt/beslapen kunt u binnen 7 dagen retoursturen naar onderstaand adres:

Luxebedden.be
Frontstraat 14
5405AK Uden
Nederland

De retourkosten zijn voor eigen rekening. U dient het artikel goed in te pakken zodat deze tijdens transport niet beschadigd, dit is namelijk voor uw eigen risico.

Wij adviseren u een begeleidend schrijven bij uw retourzending bij te voegen zodat wij de retourzending makkelijk kunnen verwerken en een eventueel betaald bedrag aan u kunnen terugstorten.

Mocht u hierover nog vragen hebben kunt u ons bereiken per mail: info@luxebedden.be of telefonisch via: +31 413 274 588